Ao Leuk

I min familj tar vi inte mycket kort.. vi tar jävligt mycket kort. Allt ska fotas. Helst flera gånger. Vi älskar också alla att ta kort precis lika mycket som vi älskar att vara med på kort.
Här har ni en bråkdel av vad som fanns på minneskortet efter dagens strandhäng på Ao Luek, helt klart en av de finaste stränderna på Koh Tao!

Efter 34år tillsammans är det fortfarande lika kära :)
Jag & Mamma
Ett stim fiskar bet mig konstant under foten så jag och mamma försökte hitta de jävlarna!
Pappa
Mamma
En av de vackraste ständer jag vet!
Nästan så att jag blev sugen på ett dyk när man såg dykarna.. men bara nästan!
Underbara föräldrar!
"Mamma, säg till när du tar bilden"
Sist men inte minst.. en hälsning till min underbara pojkvän Rickard som jag saknar och längtar efter såå mycket!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag saknar dig också min älskade Julia!!!!!!

2011-07-06 @ 12:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback