Framme!

Efter många timmars resande var det oerhört skönt att komma fram till hotellrummet och sova en stund innan jag gav mig ut i Bangkok på egen hand. 
Eftersom jag och mina föräldrar åkte med olika bolag landade jag en halv dag innan dem så jag hann med ett besök på Platinum innan jag gick tillbaka till hotellet där jag mötte mamma & pappa.
Vi åkte vidare till weekend-market där det inhandlades lite säng överkast och annat gojjs för att sen avnjuta en underbar kvällmat på gatuköket utanför vårt hotell!
Att resa själv är inte så skoj måste jag erkänna. Speciellt när man åker så lång som jag gjort idag. Därför var det skönt att ha med mig Jesus på resan! Min mormor har snällt satt en lapp där det står att Jesus älskar mig på väskan och vips så känns det helt plötsligt coollugnt att resa själv! ;)


Kommentarer
Postat av: Natha

Skön mormor. Lappen diggar vi!

Postat av: Karlsson

Äntligen har man lite att läsa igen :) Keep it up!

2011-06-13 @ 19:18:50
Postat av: MORMOR

ÄLSKLING MIN, vad jag är glad att du har den med dig, jag är övertygad att det skyddar dig på resan, jag ÄLSKAR DIG, hälsa min älskade dotter o svärson, skriv mer om vad ni gör o hur går livet i thailand, STOR PUSS O KRAM, mormor, mamma o svärmor

2011-06-14 @ 17:36:01
Postat av: Anonym

haha tyyypiskt mormor! Ha en underbar resa IGEN! XX

2011-06-15 @ 16:30:03
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback