full rulle!

Ja ja, det där med en uppdatering om dagen kanske var till att ta i. Jag får lägga ner med att lova saker jag inte kan hålla. Jag slänger in ett inlägg när jag har något skoj att berätta helt enkelt!
Något skoj att berätta har jag nu - vi är äntligen på Koh Tao och det känns underbart. Efter två intensiva dagar i Bangkok med shopping och massage var det skönt (inte skönt som i bekvämt!) att sätta sig på bussen till Chumpoon och sedan vidare med båten till Koh Tao. En lång resa med endast 1 timmes sömn den natten sätter sina spår kan jag tala om. 
Jag gjorde mitt yttersta för att hålla mig vaken hela dagen och inte vända på dygnet men när vi gick upp till vår granne Benny kunde jag inte hålla mig länge. Jag somnade på golvet och vaknade inte förens en timme senare när det var dags att gå hem. Att sova på golv eller i säng i Thailand spelar ingen som helst roll eftersom det ungefär är lika mjukt! 
Sedan i tisdags när vi kom fram har det varit full rulle. Det är inte precis som att slänga sig i en hotellsäng
och bara ha semester när man har ett bjässehus på tre våningar som skriker efter att få bli städat, pool
som behövs borstas och en trädgård som behöver vatten!
Semestern får sätta igång på lördag då vi hämtar upp min syster Jenny på Koh Samui. Då slipper jag
hänga med gamlingarna och ska istället ligga i poolen på dagarna och sitta på stranden och pimpla
drinkar på kvällarna! Åtminstone någon kväll :)
Nu är det dags att släcka och tacka för mig. Ska se till att knäppa lite bilder till er också!
Och igen, kul att ni fortfarande hänger med!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va glad han ser ut bakom er! Haha!! Någon ni hängde med eller? ;)

2011-06-20 @ 13:13:29
Postat av: MORMOR

HEJ ALLA MINA ÄLSKADE FAM. ÖRNSTEDT. data krånglar, kunde inte komma till internet på en hel vecka, o kan inte NU häller skicka mail, ingenting funkar, jag är götte glad för det som verica har skrivit till mig, vi är ganska bra stickan o jag, jag har varit hos jasmina, du vet varför, det gick bra. Här är hennes adress, BÄRNSTENSGATAN 24, 25361 HELSINGBORG, stor puss o kram till alla, ni kan skriva till mig, jag kan ta emot mail, men kan inte skicka, darför skriver jag till julias blogg, puss puss, mamma momo, svärmor.

2011-06-23 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback