Glad Midsommar!

Fem dagars festande har satt sina spår men jag har haft så skoj att det hade varit värt dubbla bakfyllor! I förrgår var jag ute tillsammans med Tove, Anton och Rikard, mina superhärliga grannar. Det blev en sen kväll som slutade med att vi var hemma klockan 9 på morgonen. 
Igår hängde min syster Jenny också på men vi var hemma i "hyffsad tid" (06.30) eftersom grannarna tyvärr skulle åka hem idag. 
Så idag, på självaste midsommar har jag legat i sängen och tyckt synd om mig själv från dess att jag vaknade tills nu, när det är dags att sova igen. Men som sagt, lätt värt det!
Anton & Tove

Rikard

Jag & Anton

Tove, Rickard & Jenny tillsammans med vår thailändska kompis Ekk


Tove & Duncan.. det är åtminstone vad som står på deras armar!





Vikingarna på Koh Tao :)


Tove, Rikard och Anton - det har varit så roligt att lära känna er alla tre! Jag hoppas inte att det dröjer
allt för länge tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: MORMOR

hej alla mina kära, har pratat med joakim allt OK, han var o handlade i affären mad kompisar innan middsommar, vi har bestömt att prata mer en annan kväll, hur mår ni allihopp, skriv till mig, puss o kram till alla, mormor

2011-06-27 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback