mer regn...

Urusel uppdatering de senaste dagarna med vädret har varit lika kasst som mina uppdateringar och därför har jag inte haft något skoj att berätta om.
Idag kikade solen fram lite titt som tätt så jag passade på att köra två maskiner tvätt, skura altanen på översta våningen och handla.
Nu i eftermiddag åkte vi till Pranees och käkade. Maten var god som vanligt och humöret på topp... fram tills det var dags att åka hem. När vi började köra duggade det lite lätt, sekunden efter fullständigt ÖSTE ner. Väl hemma var jag blöt ändå in till trosorna!
Nu blir det istället gårdagens Big Brother, Halv 8 hos mig och mästerkockarna. Det ryktades om att Rickard gjort chokladpudding också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback