Kär och Galen.. men kanske inte så galen?

För ca ett halvår sedan gjorde de reklam för nyinspeningen av Kär & Galen. Jag blev helt till mig och sa till Rickard att "detta måste vi bara söka in till". Tiden gick och jag glömde smått bort programet och att söka in över huvud taget.
Någon månad senare ringer Rickard till mig och säger att vi är antagna till programmet och frågar vad jag tycker om att ställa upp. Egentligen är det bara mening att den som sökt in ska veta om att man är antagna eftersom frieriet ska vara hemligt.. men eftersom hela programmet går ut på att man faktiskt ska gifta sig, om man nu vinner, så kan det vara smidigt att fråga sin partner om den vill gifta sig i TV.
Jag blev minst sagt förvånad när jag fick veta att Rickard själv sökt in och hållt det hemligt fram tills dess. Vi övervägde fram och tillbaka och beslutade oss tillslut för att tacka nej. Om vi i framtiden ska gifta oss vill vi att det ska ske under våra omständigheter och efter våra önskemål. Visst hade man kunnat bli vigd av självaste Runar Sögaard (eller vem som nu ska viga paren) och sedan haft en fest vid senare tillfälle med de gäster vi ville ha där... men det är ju inte det bröllopet man drömmer om. Iallefall inte jag!
Kanal 5 leder överlägset kanalen med mest förnedrings-tv. Allt från Wipe Out, Dating in the Dark, Kungarna av Tylösand, Gekås, Kaos i Båstad ect ect.. listan kan göras lång, och eftersom vi inte visste exakt hur upplägget av programmet skulle se ut vågade vi inte chansa.
Imorgon har Kär & Galen premiär på kanal 5 och jag kommer självklart sitta klistrad framför tvn och hålla tummarna för att jag inte inser att vi gjorde ett misstag som tackade nej!
Och på tal om Wipe Out så blev vi, efter att ha tackat nej till Kär & Galen, uppringda av kanal 5 som erbjöd oss en plats i Par-Wipe Out.. Och jag måste erkänna att vi kanske var lite dumma som tackade nej till en resa till Argentina. Vad skulle lite förnedring göra för det? :)
Så vår tv-debut lär dröja!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag ser framemot er tv debut;)

2011-11-14 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback