en helg att se fram emot!

Nu ska jag hem till Kim för lite fredagsmys och IDOL. Jag har inte sagt att hon är på smällen va? :) Tänk att två av mina vänner är på smällen och snart ska bli mammor! Overkligen men otroligt spännande!
Helgen är fullspäckad med roligheter och saker som jag sett fram emot länge nu. Imorgon bitti ska jag bli spådd för tredje gången. Har ni aldrig spått er rekomenderar jag att testa det någon gång, vare sig ni tror på det eller inte. Har man aldrig testat kan man egentligen inte ha någon åsikt om det. Nåväl, imorgon är det som sagt tredje gången för min del. Jag har tidigare blivit spådd av två olika medier (medium?) och de har båda varit pricksäkra och berättat samma saker för mig, saker som man inte bara kan "säga till vem som helst" utan saker som verkligen stämmer in på mig, saker om hur jag är som person och om personer i min närhet.
Mediet jag ska träffa imorgon har jag aldrig varit hos tidigare och därför är det extra spännande.
Så fort jag fått veta hur min framtid ska se ut hoppar jag och Kim in i kärran för att styra mot Göteborg, där hela tjejligan väntar! Åh, det ska bli så kul att träffa alla tjejer att jag knappt kan bärga mig! Tänka att alla kommer vara samlade på ett och samma ställe och ha en underbar dag, kväll och natt tillsammans!!!
På söndag får jag träffa Rickad en kortis eftersom han har match i Falkenberg :) :) :)
Jag & Kim på Koh Tao i februari, då blev det många blöta kvällar på Ban's!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyy fan avis! Minnen! Kronan?? xxxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback