Prov & visning

Imorgon ska jag skriva högskoleprovet för första gången någonsin. Jag ljuger om jag säger att jag har förberett mig, för det har jag verkligen inte gjort. Jag har inte ens tagit fram ett gammalt prov för att se hur det ser ut.
Mina dagar är fyllda med jobb, serbiska och psykologi så något annat har inte hunnits med..
Självklart kommer jag göra mitt bästa ändå men något toppresultat förväntar jag mig verkligen inte!!
Under lunchrasten blir det brådis för då ska jag på ännu en lägenhetsvisning. Förväntningarna är inte skyhöga här heller.. mitt främsta krav är att Rickard ska få plats stående!
Berättar om hur det gick imorgon när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig på högskoleprovet, skrev i samma hus som dig :) kändes som att se en kändis typ när jag bara har läst din blogg haha! :)

2011-10-30 @ 09:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback