Britt forever ;)

Förra veckan hade Britney Spears hela två konserter i Sverige och jag måste erkänna att det känns lite i hjärtat när man ser bilder från konserten och inte själv var där. Jag kollade upp biljetter till både Malmö och Stockholms konserten men de passade inte alls in i mitt schema, tyvärr.
För två år sedan var jag i London tillsammans med Sandra, Mia och Malin för att se Britneys Circus turné (läs om det HÄR) och även om jag inte tyckte att konserten var någon direkt höjdare så är det ändå Britney herself och jag hade utan tvekan kunnat lägga en tusenlapp för att se henne igen, med eller utan hår!
Idag släpptes videon till hennes senaste hit Criminal och jag ger den ett mycket bra betyg. Det har tagit några lyssningar för att gilla låten men efter att sett videon blev låten helt plötsligt en riktigt hit!! Eller vad tycker ni? Kul också att Brittans pojkvän Jason har en huvudroll i videon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback