Watch out Juggar! Here I come!

Idag var det kort dag på jobbet så när jag slutade vid lunch var det raka vägen hem för att plugga. Jag har nog inte berättat det tidigare men jag läser lite kurser nu. Bland annat läser jag Serbiska steg 1. Idag kom äntligen mina efterlängtade böcker (som var något maffigare än jag förväntat mig) och jag ligger redan någon vecka efter, eftersom böckerna var slåtsålda när kursen satte igång, så det var bara till att slå upp dem direkt.
Lyckligtvis har jag expertishjälp hemifrån, tack vare mamma. Så är det något jag kör fast med ordentligt kan jag alltid fråga henne. Skönt!
Jag har varit otroligt taggad på att lära mig serbiska och ska göra mitt bästa för att lyckas så bra som möjligt. Drömmen är att jag ska kunna åka ner till våra släktingar i Serbien utan att ha tolk med mig :)
Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback