Salong Vacker

Better late than never, nu ska jag berätta om hårborttagningen!!!
Jag gjorde den, som tidigare nämnt, hos Misen på Salong Vacker här i Halmstad. Misen träffade jag förra året när hon var nere hos oss på Koh Tao. Då berättade hon att de börjat göra laserbehandlingar på hennes salong. Jag och min syster blev väldigt intresserade och bestämde oss för att göra det när vi kom tillbaka till Sverige. Det drog ut på tiden men för två veckor sedan gjorde jag en laserbehandling i armhålorna.

Gjorde det ont?
Nej, inte det minsta. På något ställe nöp det till ytterst lite men jag skulle inte alls vilja beskriva det som någon smärta.
Behöver man göra fler än en behandling?
Jag är ju ingen expert på detta men som jag förstått det beror det på vilken hårtyp man har. Jag räknar med att jag kommer få göra ytterligare en behandling innan jag blir hårlös livet ut :)
Märker du resultat redan?
Misen berättade för mig att man börjar tappa håret ca 2 veckor efter behandling, innan dess kan de klia endel, någon både jag och min syster märkt av.
För mig jag har nästan exakt gått två veckor sedan jag gjorde min behandling och jag har redan märkt resultat!
Besök gärna Misens hemsida HÄR. Där finns allt från prisuppgifter till kontaktuppgifter så Du kan boka en tid till dig! Jag rekomenderar det varmt! Jag ska försöka hinna med att göra ytterligare en behandling på mina ben innan sommaren drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback