I need you!

Hej,
Mina uppdateringar är ännu inte på topp och det känns ganska avlägset att de kommer förbättras. Både under tiden jag bodde i USA och när jag och Rickard förra året bodde i Thailand fanns det en anledning och ett syfte med att blogga - att berätta och visa för mina för kända och okända läsare om min vardag. På den tiden var min vardag mer händelserik än vad den är just nu. Idag åker jag till jobbet, kommer hem mellan någongång mellan 16-17, lagar mat, intar soppläge för att se vad tv-underhållningen har att erbjuda och vid 22.00 är det läggdags. Roligare än så är inte mitt liv just nu.
Jag tror inte att någon av er som läser är speciellt intresserad att läsa om "dagens outfit" (som oftast består av någon gammal HM-trasa), mellan vilka tider och vad jag gjort på jobbet eller om jag ätit köttbullar eller falukorv till kvällsmat.
Vad annars har jag att berätta om just nu? Ingenting?! Jag hade kunnat berätta om den lilla hamstern vi (jag) köpte (lyckades tjata till mig) men det känns kanske något barnsligt! Varför skulle det intressera er?
Nej, motivationen och idésprutan ligger inte på topp. Vad vill ni att jag skriver om? Vill ni att jag skriver något? Jag har ju inte precis ett hav av läsare så det kanske räcker med att jag skickar ett sms till mina vänner och berättar om vad jag ätit?

Kommentarer
Postat av: Josse

Fortsätt skriv lite om allt möjligt! Jag tycker det är intressant och jag läser slaviskt vare vecka! Ses på mårten på torsdag:)

2012-02-03 @ 00:11:24
Postat av: jo

Jag mor och syster läser ju. and we love it=)

Ses på mårten på tor=)

2012-02-03 @ 10:32:47
Postat av: Karlsson

Jag går in på din blogg minst en gång om dagen, den enda jag följer! Du har roliga inlägg, oavsett vad du skriver om! Sluta inte. Och dina mattips är bra! Tobleronemoussen är en hit varje gång, nu har även svägerskan min hittat hit för att kunna göra den! Sluta inte för allt i världen!

Postat av: jo

jag tror tips är din grej. du är ju fyndproffs. kanske kan dela med dig lite av det?

Love

2012-02-03 @ 17:07:18
Postat av: Jenny

Nu när mello drar igång tror jag alla (iallafall jag) vill höra "expertutlåtanden" från schlagerdrottningen = dig! :)

2012-02-03 @ 18:15:24
Postat av: Anonym

sluta tramsa nu jag följer dig slaviskt!!! Mer recept tack! (jag har gjort flera av dina redan!) och jag bryr mig visst om om du har käkat falukorv till middag! haha! Om du inte har något att skriva att du inte pubbar ett gammalt USA inlägg då och då för lite nostalgi ;-) Jag går ofta in och läser dina och mina gamla inlägg haha... kysss!

2012-02-04 @ 10:32:32
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: ljubica johansson

Hej Älskling, jag vill höra mer om din lyckliga liv med Rickard, det är säkert full av lycka o roliga grejor, så som ni har längtat efter varandra, och alla andra tråkigheter klarar man gallant av om ni är lyckliga, som jag önskar ER, och jag vet att ni är. Många pussar till ER båda från mormor.

2012-02-14 @ 11:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback