Första natten avklarad! :)

Efter att ha firat det nya året tillsammans med vänner (och en utsökt 3-rätters!) hemma hos Kim och Robin var det bara till att knäppa på dig arbetsbyxorna och börja flytta.
Vi fick låna en budbil och lyckades få in allt vi äger i den, väl i Halmstad var det bara för Rickard & Robin att lasta in allt i hissen och skicka upp det så att jag och Kim kunde lägga in det i lägenheten. Allt flöt på supersmidigt och vi fick in allt på en timme!
Jag hade lyckats slarva bort skruvarna till sängen så vi fick snällt bädda med madrasserna på golvet.. fram tills midnatt när Rickard fick idén att kolla vad som fanns i nattygsbordet. Tro fan att skruvarna låg där!
Så lagom till spöktimmen började vi montera ihop sängen, någon som var lättare sagt än gjort! Själva sänggaveln gick hyffsat att få ihop men det tog oss ett tag att lista ut vad som var upp och ner på våra nya madrasser med elhissar. Någon timme senare kunde vi hissa upp både ryggen och benen och vi kunde sova vår första natt i nya lägenheten!
Idag har vi packat upp alla lådor, rensat kläder, dumpat saker på vinden och är nu tillbaka i Hylte. Rickard är på volleyboll träning och jag ska försöka packa med de sista saker jag har kvar här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag har två frågor:)

Hur lång är du och hur långa ben har du (innerbenslängd)?

Tack på förhand.



Mvh Anna

2012-01-10 @ 13:29:39
Postat av: Jo

Uppdatera my love

2012-01-10 @ 19:54:41
Postat av: Jo

Updatera!! =)

2012-01-10 @ 19:55:34
Postat av: Karlsson

Uppdatera :) Får vi se bilder på lgh? Vore skoj! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback