ny operation!!

Först vill jag börja med att säga att folk som kör 70km/h på en enfilig 90väg borde INTE ha körkort!

Jag gick inom stan en snabbis innan tandläkaren och köpte två nya nagellack. Har inte shoppat någonting (systembolaget räknas inte!) sen jag kom hem från USA så det var på tiden att skämma bort mig själv lite!
Allt var bra med mina stackars gaddar. Peter berättade även att de ska byta ut bilderna i väntrummet. Där har de före- och efter bilder på en patient som har operarat sina käkar. De bilderna har hängt där i 20 år så det var på tiden att sätta upp en ny patient. Och vem ska hänga på väggen om inte Julia Örnstedt :)
Vi pratade även om min blivande operation som äger rum den 11 februari :) Då ska han plocka bort ca 6mm av min haka. Jag kan ändra mig ända fram tills jag ska opereras men det känns som rätt beslut. Tror faktist att det kommer se mycket bättre ut. Så när den operationen är klar ska mina sista efter-bilder tas och hängas upp på väggen :)

Jag åkte sedan bort till bilbesiktningen, var lite tidig så jag fick sitta och lyssna på musik i en halvtimme. När jag var klar där fick jag snabbt köra bort till sjukhuset igen för att ge Jenny bilnycklarna. Hon var så fin i sina sjuksköte-kläder! Du är så duktig Jenny! Efter det var det dag att synda sig igen. Men denna gången ner till bussen och helt ovetande satt jag på direktbussen till Hylte! Riktigt gött!!

HÄR kan du läsa om min förra operation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback